BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Bliver du motiveret af at være den, der har overblikket, og at hjælpe andre med at lykkes? Er netværk, samarbejde og godt humør vigtigt for din arbejdsglæde? Så skal du læse videre nu!
Du kan forvente en spændende hverdag, hvor du i tæt samarbejde med dine kolleger vil være en vigtig spiller og tovholder for at få ligningen til at gå op. Vi har mange samarbejdsflader, der skal vedligeholdes, events der skal arrangeres, forhindringer der skal fjernes og processer og artefakter der skal udvikles og vedligeholdes. Vi er kendetegnet ved professionalisme, godt humør og godt samarbejde.
Vi arbejder agilt og har en fast planlægnings- og leverancekadence, og kalder os derfor et agilt tog. Du bliver en del af Togteamet, der består af togledelsen og supporterende medarbejdere. Vi hjælper forretningen med at prioritere de digitale løsninger, der skaber størst værdi, og togets udviklings- og driftsteams med i fast kadence at planlægge, koordinere og optimere deres leverancer.
Som vores nye generalist vil du blandt andet skulle stå for at:
- On-boarde nye medarbejdere i vores agile tog og det praktiske i den forbindelse
- Bidrage til vores nyhedsbrev og vedligeholdelse af vores informationssider
- Booke og varetage praktiske opgaver i forbindelse med vores faste agile events
- Koordinere og bidrage til høringssvar
- Journalisere og føre filstruktur
- Hjælpe med løbende forbedringer af bl.a. arbejdsgange og nye tiltag mm.
- Bidrage til planlægning af kommende opgaver for teamet for tiden forude
- Hjælpe med uddannelsesaktiviteter
- Indsamle data og udarbejde præsentationer
Vi forestiller os, at du har erfaring med administrative og kommunikative opgaver og er vant til at arbejde i et agilt udviklings-setup. Du har måske erfaring fra en statslig virksomhed eller et større it-virksomhedmiljø.
Derudover vil det være en fordel, hvis du
- Er rutineret bruger af Office pakken
- Har kendskab til SAFe
- Har kendskab til Confluence og Jira
Du bliver ansat i Kontoret for Agil Ledelse MDI, der udover at være et kompetencecenter for de agile roller, også er ansvarlige for den agile transformation i vores område, Mindre Drifts Initiativer. I vores kontor er vi 30 professionelle og kvalitetsbevidste kolleger med forskellig uddannelses- og erhvervsmæssig baggrund.
”Vi kan meget mere sammen, fordi vi har et arbejdsmiljø, hvor der er højt til løftet og plads til refleksioner, læring og vidensdeling. Tæt samarbejde på kryds og tværs giver os nye perspektiveringer og øger kvaliteten i alt vi laver.” fortæller din nye kontorchef Vera Mali og fortsætter ”Jeg selv trives bedst med frihed under ansvar og bestræber mig for også at give det til mine medarbejdere. Vi har åben dialog og uformel tone i kontoret og fokus på personlig og faglig udvikling”.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Ansøgning med CV og relevante dokumenter sendes via linket ”Søg stillingen” senest d. 4. august 2023.
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte kontorchef Vera Mali på telefon 7237 1322.
Der kan indgå en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK) eller overenskomst for fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.
Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest og referencer.
Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner, og dit arbejdssted vil være Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Billund Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Billund, Cargo Centervej, Cargo Centervej 79, 7190 Billund
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 04-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=170689&DepartmentId=9414&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5874425