Administrativ medarbejder søges til børnerådets sekretariat (deltid)

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Administrativ medarbejder til Børnerådet (deltid) Har du interesse og flair for administrative arbejdsopgaver, så kan du blive vores nye kollega i Børnerådets sekretariat. Vi søger en administrativ blæksprutte, som kan understøtte en række praktiske og administrative opgaver i sekretariatet ca. 20 timer om ugen.

Børnerådet arbejder for, at børn og unges rettigheder bliver overholdt, og at deres stemmer bliver hørt og inddraget, når politikerne laver ny lovgivning. Børnerådet er et statsligt råd bestående af en forperson og 8 udpegede rådsmedlemmer. Rådet understøttes af et sekretariat, som består af 12 medarbejdere.

Opgaver
Børnerådet søger en alsidig kollega, der har lyst til at løse klassiske administrations- og serviceopgaver. Vi ønsker os en kollega, som trives med stor selvstændighed og har mod på mange forskellige opgaver. Din rolle bliver at bistå arbejdet i sekretariatet gennem opgaver som fx mødeforplejning til interne og eksterne møder, mødebooking, kalenderstyring, rejsebestilling og -afregning, håndtering af indkøbsaftaler og serviceaftaler, personaleadministration i samarbejde med Social-, Bolig- og Ældreministeriets HR kontor, udarbejdelse og organisering af interne arbejdsbeskrivelser og journalisering, samt div. ad hoc opgaver i forbindelse med Børnerådets aktiviteter som fx konferencer, teamdage mv.

Kvalifikationer
Din baggrund kan være kontorfaglig, men anden relevant baggrund og erfaring kan også kvalificere dig. Du har meget gerne erfaring fra en lignende stilling.

Du har solidt kendskab til officepakken og erfaring med forskellige IT systemer. Det er en fordel, hvis du har kendskab til statslige IT-systemer som fx RejsUd og IndFak.

Du skal være god til at organisere og skabe struktur på alt fra vores fælles drev, til vores printerrum og kontorartikler.

Personligt
Du finder glæde og energi ved at være den, der binder ting sammen for dine kollegaer i det daglige. Du trives med en hverdag med mange forskellige opgaver. Både opgaver du selv holder snor og fremdrift i, men også ad hoc opgaver af praktisk eller administrativ karakter, som bidrager til kollegaers opgaveløsning.

Du har lyst til at være en del af en mindre organisation, som er præget af udvikling. Du synes, det er sjovt og givende at have et tæt samarbejde med mange forskellige fagligheder som fx jurister, kommunikationsmedarbejdere, antropologer mv, da sparring og fælles opgaveløsning er en naturlig del af vores arbejdsgange.

Du bliver en del af et lille administrativt team, som ud over dig består af en fuldmægtig med ansvar for bl.a. økonomi. I vil have en del opgaver, som I fordeler mellem jer og hjælpes ad med at løse.

Der er mulighed for en vis fleksibilitet ift. tilrettelæggelse af arbejdet, bl.a. med mulighed for en hjemmearbejdsdag om ugen.

Ansættelsesvilkår
Vi forventer, du kan begynde 1. september/15. august. Arbejdsstedet er Hovedgaden 12, 1D-E, 7190 Billund.

Ansættelsen er en fastansættelse på ca. 20 timer om ugen og kan også bestrides efter ordningen om fleksjob.

Proces og information
Ansøgningsfristen er søndag 9. juni 2024.
Vi forventer at afholde 1. samtale tirsdag 18. juni og evt. 2. samtale i løbet af uge 25. Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte sekretariatschef Maja Olesen på tlf.: 33 78 33 03.

Børnerådet opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, handicap, religion og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Billund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Social- og Ældreministeriet, Hovedgaden , 7190 Billund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6051749

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet