Assisterende salgsleder til Lagkagehuset

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kom og bliv en del af vores fantastiske arbejdsplads og mærk den helt specielle Billund ånd og vores stærke sammenhold.

Vi søger en ambitiøs og udadvendt kollega, der vil være med til at sikre verdensklasse gæsteoplevelser til de rejsende og samtidigt bidrage til høj trivsel i teamet. 

Afdelingen:

Du bliver en del af et engageret team, hvor tingene går stærkt og humøret er højt. I Lagkagehuset, der ligger i afgangshallen, er der pt. 30 medarbejdere tilknyttet, herunder en salgsleder, assisterende salgsledere og nu leder vi også efter dig.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Sparring med salgslederen omkring optimering af driften og udvikling af teamet
  • Udarbejdelse af floorplaner, kvalitetssikre og udvikling i salg og den gode kundeoplevelse
  • Sammen med de øvrige i afdelingen, deltager du selvfølgelig i salg, mersalg, kundebetjening, produktion af sandwich/skyr, varebestilling, opfyldning, oprydning, rengøring i området og meget mere

Vi ønsker, at du

  • har erfaring fra en lignende stilling, f.eks. som teamleder, supervisor eller assisterende salgsleder
  • trives med at være salgslederens højre hånd
  • har vindermentalitet og motiveres af at skabe de bedste salgsresultater sammen med teamet
  • kan bidrage til et inspirerende og godt arbejdsmiljø
  • har gode sprogkundskaber i minimum dansk og engelsk. Yderligere sprogkompetencer er en stor fordel

Hvem er du?

  • Du har et højt tempo og et godt overblik på salgsgulvet
  • Du har stor entusiasme og fokus på salg og resultater
  • Du er ambitiøs og går gerne forrest som det gode eksempel
  • Du skaber arbejdsglæde og høj trivsel uden at gå på kompromis med kundeoplevelsen
  • Du er ligefrem, tør sige dine meninger højt og kan let sætte dig i respekt, når det kræves
  • Du er udadvendt og har nemt ved at skabe stærke relationer
  • Du kan bevare roen, når det går stærkt

Hvad får du fra os?

  • Fastansættelse mellem 25- 30 timer om ugen i henhold til skift i afdelingen
  • Gode, ordentlige forhold med respekt for arbejdsmiljøet
  • Kompetente og engagerede kolleger
  • Gode sociale relationer med stærkt sammenhold
  • Mange attraktive personalegoder, f.eks. betalte pauser, gratis fitnessrum og sundhedsforsikring

Kontakt:
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, kan du kontakte salgsleder Trine Madsen på mail trm@bll.dk.

Søg jobbet:
Da vi screener og indkalder til samtale løbende, opfordrer vi til, at du sender din ansøgning samt udførligt CV hurtigst muligt.

Søg nu ved at klikke på ”Ansøg” nederst på siden.
 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Billund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

(25-30 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Billund Lufthavn A/S, Passagerterminalen 10, 7190 Billund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5990912

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet