Cargoassistenter til Customer Service

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Går du med en drøm om at blive en del af Billund lufthavn?

Til at understøtte den fortsatte vækst i Cargo Handling søger vi skarpe, detaljeorienterede og dedikerede cargoassistenter til afdelingen Customer Service. 

Hvem er vi?
I Customer Service sikrer vi, at alt luftfragt igennem Billund Lufthavn følger internationale regler, og at de nødvendige dokumenter stemmer overens med det indleverede gods. Vi fungerer derved som et sidste og meget vigtigt kontrolpunkt inden afsendelse eller modtagelse af luftfragt.

Med udsigt til landingsbanerne er vores ansvar dels at klargøre den nødvendige dokumentation og opdatere alle relevante systemer. Herudover tager vi os af kundehenvendelser, og sørger for koordination med Terminalen i Cargo Handling, som håndterer selve godset. Så vi keder os aldrig!

Flysikkerheden kommer altid i første række, så i rollen som cargoassistent er det derfor afgørende, at du kan håndtere detaljer, deadlines og kommunikere klart.

Vores hverdag  
Dine primære opgaver bliver administrativ håndtering af dokumenter, tolddokumentation, inddatering og ajourføring af fragtoplysninger i forskellige IT systemer. Du får daglig kontakt med chauffører og vores Terminal, så hverdagen er fyldt med opgaver, hvor dine dansk og engelsk kundskaber skal i brug.

Hver dag fordeles opgaverne ud i teamet, og herefter arbejder du selvstændigt med opgaverne. Du bliver en del af et engagereret og uformelt team, som har ansvaret for at levere korrekt dokument håndtering til kunder og samarbejdspartnere. Det betyder, at vi hjælper hinanden, så vi sammen når i mål.

Arbejdstid
Der er tale om faste fuldtidsstillinger. 

Det er en fordel, hvis du er B-menneske og lidt af en natteravn, da vagterne hos os primært ligger i tidsrummet mellem kl. 15-05. Vi tager til gengæld aldrig arbejdet med hjem, så vores medarbejdere oplever god sammenhæng mellem arbejds- og privatliv.
 

Din mulighed
Vi står klar til at klæde dig på til jobbet, så du får den rette viden og indsigt til at blive en kompetent cargoassistent i Customer Service. Du skal derfor være indstillet på en afstemt indlæringskurve, hvor dine kolleger får dig godt ombord. Du trives med, at din sans for detaljen skaber den nødvendige struktur og korrekte håndtering – også når opgaverne er rutineprægede.

Vi forestiller os, at du kommer med administrativ erfaring, men om det er fra kontor eller via andre administrative opgaver i dit arbejdsliv er ikke afgørende. Din personlighed og tilgang til arbejdet er det vigtigste for os.

Du vil med ansættelse hos os blive en del af et spændende arbejdsfællesskab, hvor du desuden får mulighed for at få et godt kendskab til Told, Import/Eksport samt et netværk ud i virksomheden og i branchen.
 

Interesseret?
Kan du se dig selv i jobbet, så skynd dig at sende os en ansøgning.

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Teamleder Robin Christensen på enten mail rch@bll.dk eller mobil 29239204 og Teamleder Peter Wested Laursen på enten mail pwl@bll.dk eller mobil 29695436. 

Søg nu ved at klikke på "Ansøg".
 

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Billund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Billund Lufthavn A/S, Eksportvej 40, 7190 Billund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6020875

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet