Generalist med en skarp pen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du arbejde med koordinering og sikkerhed i en kompleks organisation med stor variation i opgaverne?

Et kontor under udvikling
Vi søger dig, som har et par års erfaring i en styrelse, skriver skarpe notater og evner at koordinere mange større opgaver. Har du arbejdet i sikkerhedsområdet eller et andet teknisk komplekst område vil det være en fordel.

Vi har brug for en kollega, der kan hjælpe med at skrive notater, koordinere opgaver, og udarbejde præsentationer og rapporter.

Kontoret Adgangsstyring har ansvaret for adgangsstyring og forebyggelse af besvigelse i Skatteministeriets koncern, der udføres gennem en risiko og kontrolbaseret tilgang. Du skal sammen med de nuværende 16 medarbejdere og kontorchefen fortsætte udvikling af brugerrettighedsområdet. I stillingen vil du være hjælpe til med opgavestyringen på opgaver og projekter om forebyggelse af intern svindel og brugerstyringsopgaver.

Derudover vil dine hovedopgaver bestå af:

  • udarbejde notater, præsentationer, rapporter mv.
  • medvirke til at skabe overblik over status på kontorets opgaver.
  • understøtte og udvikle enhedens arbejde med forebyggelse af besvigelse og styrket sikkerhed på brugerrettighedsområdet
  • udarbejde mål og roadmaps/planer og fremdriftsrapporteringer på disse.
  • sparre med kollegaer i kontoret ift. blandet andet sagsfremstilling og proceshåndtering
  • administrative opgaver eks. økonomi og leverandørstyring mv.
Alt sammen for at understøtte og udvikle kontorets arbejde med at højne sikkerheden i Skatteministeriets koncern.

Den skriftlige formidling er vigtig, og derfor er det lige dig at kunne formidle svære emner og visualisere roadmaps og planer samt processer og arbejdsgange på en forståelig måde til både interne og eksterne interessenter. Vi leder efter dig, som har et stort personligt drive og tager ansvar for at dine opgaver kommer helt i mål.

Generalist med gode formidlingsevner
Du har et par års erfaring i en offentlig styrelse eller lignende politisk organisation. Erfaring med ledelsesbetjening fra en politisk styret organisation er en fordel. Du er en god formidler, der evner at formulere dig i et præcist sprog. I en travl hverdag er du personen, der mestrer at bevare overblikket og roen, når det går stærkt. Du er vant til at have mange bolde i luften og trives med det.

Du formår at sætte dig ind i teknisk komplekse områder, og kan videreformidle det på skrift.

Du trives med at samarbejde med kolleger med mange forskellige fagkompetencer.

Du tager individuelt ejerskab af opgaver, du tager ansvar og du får afsluttet dine opgaver.

Din nye arbejdsplads
Vores kontor er uformelt, dynamisk og sparrende. Vi har fokus på trivsel og personlig udvikling i en hverdag med højt fagligt niveau og interessante opgaver, der løfter vigtige samfundsmæssige kritiske opgaver.

”Min vision er, at det skal være let at gøre det rigtige,” siger kontorchef Suzette Wagner og fortsætter, ”det komplekse arbejde vi har med at gøre, gør at vi bruger tid på at indarbejde vores læring og forbedre vores daglige arbejde og hele tiden blive dygtigere, både hver især, men i den grad også som team.”

Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning med CV og eksamensbevis via linket ”Søg stillingen” senest d. 22 juni 2023.

Har du spørgsmål til stillingerne, er du meget velkommen til at kontakte kontorchef Suzette Wagner på telefonnummer +45 72 37 31 90.

I forbindelse med ansættelsessamtalerne kan der blive anvendt test. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest og referencer.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver indtil videre Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg - tæt på Flintholm Station.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Billund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Billund, Cargo Centervej, Cargo Centervej 79, 7190 Billund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=169771&DepartmentId=9414&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5848205

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet