Indkøbsassistent til Sales

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Til vores indkøbsafdeling søger vi en struktureret og engageret indkøbsassistent med stærke excelkompentencer. Du kommer til at arbejde i en spændende virksomhed i positiv vækst, hvor der bliver mulighed for at udvikle dig både personligt og fagligt.

Dine arbejdsopgaver

Du har mange opgaver på kryds og tværs af hinanden - og du samarbejder med mange forskellige mennesker. Du er selv med til at finde den rette prioritering af opgaverne, og du formår at bevare overblikket i en hverdag, hvor tingene går stærkt.
 
Af primære arbejdsopgaver kan nævnes:

  • Varebestilling
  • Modtagelse af varer i Navision
  • Oprettelse og vedligehold af varer
  • Status, opfølgning og kontrol af varelager
  • Oprettelse af kampagner
  • Kalkulationer og løbende opfølgning herpå
  • Løbende kommunikation med leverandører
Vores forventninger

Du har en generel kontor- eller indkøbsbaggrund. Du har gerne erfaring fra en lignende stilling, men det er ikke et krav.

Du evner at have mange opgaver kørende samtidig, hvor du formår at holde hovedet koldt og færdiggøre dem alle sammen med gode resultater. Du kender til begreber som ihærdighed og vedholdenhed. Du ved, at kvalitet og rettidig levering er betydelige parametre i værdikæden.

Du er en erfaren bruger i Excel, hvor du dagligt anvender programmet - og mestrer L-opslag. Det er en fordel, at du har kendskab til et Navision baseret ERP-system og BI-systemer. 

Du har gode sprogkundskaber i dansk og engelsk på brugerniveau.

Herudover har du:

  • En positiv indstilling til dine opgaver og nye udfordringer
  • En generel forretningsforståelse for en vares livscyklus
  • Evnen til at sætte dig i kundens sted
  • Lysten til at samarbejde med mange forskellige personer på tværs af afdelinger

Som person er du positiv, proaktiv, struktureret, detaljeorienteret og serviceminded. Du motiveres af at skabe gode resultater, og du kan arbejde selvstændigt med mange bolde i luften på en gang.

Spørgsmål og ansøgning

Har du brug for at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Purchasing Manager Jonna M. G. Jensen på jmj@bll.dk eller tlf. 30370451. Vi indkalder løbende relevante kandidater til samtale og tillader os at fjerne annoncen, når den rette kandidat er fundet.

Bemærk, at der ikke kan ansøges via mail - benyt i stedet nedenstående ansøgningsknap.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Billund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Billund Lufthavn A/S, Passagerterminalen 10, 7190 Billund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5987478

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet