Lønbogholder til førende byggevirksomhed i Billund - Ansvar for korrekt og effektiv håndtering af løn

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en lønbogholder til en byggevirksomhed i Billund. Virksomheden har omkring 100 ansatte. Som lønbogholder vil du få en central rolle i at sikre, at løn håndteres korrekt og effektivt. Vores kunde er en førende byggevirksomhed med mange års erfaring i branchen. Med en stor medarbejderstab og en solid markedsposition, er virksomheden dedikeret til kvalitet og innovation i deres projekter.

Som lønbogholder vil du have ansvar for hele lønprocessen, inklusive beregning, udbetaling og administration af løn, skatter og sociale bidrag. Du vil forberede materiale til revision og sikre, at alle lønoplysninger er nøjagtige og opdaterede.

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Maria Høhrmann Jensen, gennem mail mhj@jobteam.dk mærket "MHJ-LBRA-7190".

Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam. Ved ansøgning bedes du sende et opdateret CV.

Arbejdsopgaver

  • Håndtering af løn for omkring 100 medarbejdere 
  • Administration af skatter, arbejdsmarkedsbidrag og pensionsordninger
  • Udførelse af månedlige lønopgørelser og afstemning af konti
  • Opdatering og vedligeholdelse af medarbejderdata og lønregistre 
  • Support til medarbejdere ved spørgsmål om løn og lønrelatede emner 
  • Forberedelse af materiale til regnskabsrevision 

Faglige kvalifikationer 

  • Relevant økonomisk uddannelse (f.eks. merkonom, regnskabsassistent eller lignende)
  • Minimum 3-5 års erfaring som lønbogholder
  • Kendskab til skatteregler og arbejdsret
  • Stærke færdigheder i Excel

Personlige kvalifikationer

  • Høj præcision og detaljeorientering 
  • Selvstændig og ansvarlig, med evne til at håndtere fortrolige oplysninger 
  • Gode kommunikations- og samarbejdsevner 
  • Evne til at arbejde effektivt i et dynamisk miljø med mange opgaver 
  • Positiv indstilling og vilje til at bidrage til virksomhedens succes 

Særlige forhold

  • 37-timer med mulighed for fleksible arbejdstider 
  • Opstart i september eller efter aftale
  • Løn efter kvalifikationer og erfaring 

Ansøgning

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Maria Høhrmann Jensen, gennem mail mhj@jobteam.dk mærket "MHJ-LBRA-7190".

Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam. Ved ansøgning bedes du sende et opdateret CV.

Ved ansøgning skal oplyses følgende:

  1. Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen
  2. Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
  3. Eventuel opstartsdato

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Billund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

JobTeam Esbjerg A/S, Kongensgade, 6700 Esbjerg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6091209

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet