Teknisk Supporter/Helpdesk

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Teknisk Supporter/Helpdesk hos ADSB SUPPORT

Om virksomheden:

ADSB SUPPORT er en danskejet virksomhed med hovedsæde i Billund og en udviklingsafdeling i Odense. Vi leverer data til luftfartsindustrien og driver vores eget globale ADS-B-netværk med egen hardware og software. Hos ADSB SUPPORT tager vi vores arbejde seriøst, men værdsætter også en sjov og ukonventionel tilgang.

Om stillingen:

Vi søger en dygtig Teknisk Supporter til en nyoprettet stilling, hvor du vil spille en central rolle i at sikre, at vores hardware er online og leverer korrekt data. Du vil have en vigtig kontaktflade med samarbejdspartnere over hele verden, og derfor er det afgørende, at du har stærke engelskkundskaber, både skriftligt og mundtligt. Du vil være den primære ansvarlige for at identificere og løse problemer samt kontakte vores samarbejdspartnere ved behov.

Arbejdssted og arbejdstid:

Stillingen er baseret på vores hovedkontor i Billund og er en fuldtidsstilling på hverdage. Der kan på sigt være mulighed for at indgå i en vagtordning med telefonopkald uden for almindelig arbejdstid.

Primære arbejdsopgaver:

- Kommunikation med samarbejdspartnere for at løse eventuelle problemer. Engelsk vil være hovedsproget.

- Identifikation og kontakt til potentielle nye samarbejdspartnere.

- Opdatering og vedligeholdelse af stamdata i vores systemer.

- Deltagelse i udviklingen af nye produkter og services.

- Ad hoc-opgaver såsom forsendelse og varebestilling.

Kvalifikationer:

- Du er god til at tale med mennesker, er vedholdende og har det godt med at indlede kontakt.

- Erfaring med helpdesk og kundeservice, herunder IT helpdesk eller teknisk kundeservice.

- God teknisk forståelse og erfaring med Windows og Office produkter.

- Fremragende kommunikationsevner på både engelsk og dansk.

- Ansvarsbevidst, struktureret, stabil og har en positiv tilgang til arbejdet.

- Dedikeret til teamwork og samarbejde.

- Ren straffeattest.

Vi tilbyder:

Vi tilbyder et dynamisk job, hvor du vil blive involveret i mange forskellige opgaver og samarbejde med kollegaer på tværs af afdelinger. Derudover tilbyder vi kantineordning, pensionsordning, helbredsforsikring, fri telefon, sociale arrangementer og meget mere.

Hvis du er klar til at være en del af vores team og trives med udfordringerne i en support- og helpdeskrolle i et tempofyldt miljø, så send din ansøgning og CV til os. Vi ser frem til at høre fra dig!

Arbejdspladsen er beliggende i Billund Lufthavn, og der vil blive foretaget baggrundskontrol før udstedelse af adgangskort.

Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Head of Technical Support Mogens Bradley Andersen på tlf. 69 17 11 48. Besøg også gerne vores webside www.adsbsupport.com
Send ansøgning og CV til job@adsbsupport.com

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Billund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

ADSB SUPPORT ApS, Nimbusvej, 7190 Billund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6019533

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet